Από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο παραλάβαμε το 14ο Τεύχος της ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ το οποίο περιλαμβάνει τα άρθρα που παρουσιάζουμε στη συνέχεια:
Η επίλυση προβλημάτων στη διδασκαλία των μαθηματικών
Μιχάλης Βόσκογλου
Τα Κυπριόπουλα και η σχέση τους με το μάθημα των Θρησκευτικών: Πορίσματα εμπειρικής έρευνας
Ελιάνα Χατζηιωάννου
Η διδασκαλία της Γαλλικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Διαχείριση ταυ Aναλυτικoύ Προγράμματος Σπουδών
Eυαγγελία Καγκά
Μέτρηση των στιλ μάθησης στην αξιολόγηση της ξένης γλώσσας
Άννα Mουτή
Οι εφαρμοσμένες επιστήμες -από την πολιτική τεχνολογία
στη διακυβέρνηση της φύσης- στις Αρχές Φιλοσοφίας της Β' Τάξης του Γενικού Λυκείου
Πέτρος Φαραντάκης
Ο ρόλος του αυτοκαθορισμού του μαθητή στο μάθημα της φυσικής Αγωγής:
Μια βιβλιογραφική προσέγγιση
Αθανάσιος Κολοβελώνης
Σύγκριση προεφήβων αθλητών και μη αθλητών σε χαρακτηριστικά προσωπικότητας
Τριανταφυλλιά Γλάνια, Παναγιώτης Αντωνίου, Νικόλαος Διγγελίδης
Διαμορφώνοντας το «ευέλικτο» ελληνικό Δημοτικό Σχολείο Ιωάννης Φύκαρης, Παναγιώτης Τζουμέρκας, Ευστρατία Σαμαρά, Γεώργιος Φελεκίδης, Μαρία Κουκουμήτρου
Παιδεία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Αξιοποίηση «Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» στην εκπαιδευτική πρακτική
Βασίλειος Α. Πανταζής
Πρόγραμμα Μουσειακής Εκπαίδευσης «Αεροπλάνο» του Α. Ακριθάκη
(Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης)
Σοφία Χατζηγεωργιάδου
Φτιάχνοντας το δικό μας λεξικό
Στυλιανή Ξάνθη
Διαμορφώνοντας εκπαιδευτικές δραστηριότητες με παιδιά Ρομά
(Τσιγγανόπουλα) μέσα από τις εμπειρίες τους
Άγγελος Χατζηνικολάου
Σχέσεις σχολείου και οικογένειας, ο δάσκαλος σε ρόλο συμβούλου γονέων παιδιών με ιδιαιτερότητες
Κωνσταντίνος Δαραής
Η πορεία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ευρώπη: Η εξωτερική αξιολόγηση και ο ρόλος των φοιτητών
Ελένη Στεργίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου