Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Δεκάλογος Οικολογικής Συμπεριφοράς

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος ας έχουμε
υπόψιν τον παρακάτω πολύτιμο
Δεκάλογο Οικολογικής Συμπεριφοράς
1.Υιοθετώ το σύνθημα:
«ΜΕΙΩΝΩ, ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ».
2.Κρατώ, όταν βρίσκομαι σε εξωτερικό χώρο, οτιδήποτε άχρηστο
έχω μέχρι να βρω δοχείο απορριμμάτων για να το πετάξω.
3.Κρατώ μέσα στο αυτοκίνητό μου οτιδήποτε σκουπίδι έχω,
μέχρι να βρω κάδο του Δήμου για να το απορρίψω.
4.Παίρνω μαζί μου όταν φεύγω τα υπολείμματα τροφών που
χρησιμοποίησα σε χώρο αναψυχής που επισκέφθηκα.
5. Σφραγίζω καλά τη σακούλα απορριμμάτων του σπιτιού μου
και την τοποθετώ μέσα στον κάδο του Δήμου.
6.Ζητώ από το Δήμο να τοποθετήσει κάδους
ανακύκλωσης στη γειτονιά μου.
7.Μεταφέρω τις γνώσεις μου και το μήνυμα της οικολογικής
συμπεριφοράς στην οικογένειά μου και στο κοινωνικό μου περιβάλλον.
8.Δημιουργώ στον κήπο μου χώρο απόθεσης των υπολειμμάτων
τροφών και αξιοποιώ στη συνέχεια το χρήσιμο προϊόν του «ΚΟΜΠΟΣΤ».
9. Προτιμώ συσκευασίες από ανακυκλώσιμα υλικά και αποφεύγω
την αγορά πλαστικών προϊόντων μιας χρήσης.
10.Συμβάλλω στην καλή εφαρμογή του Προγράμματος Ανακύκλωσης
του Δήμου και αναζητώ ειδικό χώρο για τη συγκέντρωση υλικών
με τοξικές ουσίες (π.χ. άχρηστες μπαταρίες, μελάνια εκτυπωτών).

Δεν υπάρχουν σχόλια: