Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ημερίδες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ημερίδες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Ημερίδα ΚΠΕ Γιαννιτσών με Θέμα:Πράσινη Χημεία, Χημεία και Διατροφή

Κυριακή 8 Μαΐου 2011
Συνδιοργάνωση:
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Ν. Πέλλας
ΕΚΦΕ Ν. Πέλλας
Σχολικός Σύμβουλος ΠΕΟ4
Β΄ΕΛΜΕ Γιαννιτσών
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπ/σης Γιαννιτσών

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

«Ταξίδι και λογοτεχνία»

Ο υπεύθυνος τη βιβλιοθήκης του σχολείου μας

παρακολούθησε την Διεπιστημονική Ημερίδα

με θέμα: «Ταξίδι και λογοτεχνία»

που οργάνωσε την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

το Α.Π.Θ. Εργαστήριο Συγκριτικής Γλωσσολογίας,

με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης

Αντιδημαρχία Πολιτισμού στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης.

Περισσότερα εδώ.

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Διεπιστημονική ημερίδα με θέμα «Ταξίδι και Λογοτεχνία»

Το Α.Π.Θ , Εργαστήριο Συγκριτικής Γραμματολογίας, με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης Αντιδημαρχίας πολιτισμού, οργανώνει διεπιστημονική ημερίδα με θέμα «Ταξίδι και Λογοτεχνία», που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010, ώρα 9.30 π.μ. & 18.00, στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη, Εθνικής Αμύνης 27. Περισσότερα εδώ .

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ


Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φιλολόγων Ν. Πέλλας, Αντωνία Παπαδάκη και Ιωάννης Γκανάκας, συνδιοργάνωσαν μια ενημερωτική συνάντηση με τους υπευθύνους των Σχολικών Βιβλιοθηκών των σχολείων της Αλμωπίας και των Γιαννιτσών, στα οποία έχουν την γενική παιδαγωγική ευθύνη. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Ιουνίου και ώρα 12.00-14.00 στη βιβλιοθήκη του Γενικού Λυκείου Σκύδρας και κύριο ομιλητή τον Αναστάσιο Κιουλμουράτογλου, υπεύθυνο της σχολικής βιβλιοθήκης του 1ου ΕΠΑΛ Γιαννιτσών. Το θέμα της συνάντησης ήταν: Η αξιοποίηση της σχολικής βιβλιοθήκης στη διδακτική πράξη. Στην αρχή της εκδήλωσης ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Ιωάννης Γκανάκας αναφέρθηκε στον σκοπό της εκδήλωσης και στην επιτακτική ανάγκη χρήσης των σχολικών βιβλιοθηκών με έναν γόνιμο και δημιουργικό τρόπο έτσι, ώστε να προωθείται η μάθηση. Στη συνέχεια ο κ. Κιουλμουράτογλου αναφέρθηκε στην αποστολή των σχολικών βιβλιοθηκών που εντάσσονται στο πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ και στις δυνατότητες αξιοποίησής τους από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Παρουσιάστηκε ψηφιακό υλικό από τις διάφορες δράσεις στο χώρο της βιβλιοθήκης του 1ου ΕΠΑΛ Γιαννιτσών και δόθηκε στους συμμετέχοντες έντυπο υλικό, που αφορούσε στον ρόλο των υπευθύνων σχολικών βιβλιοθηκών και στις προϋποθέσεις για την οργάνωση της βιβλιοθήκης ως χώρου διδασκαλίας. Στο τέλος, η Σχολική Σύμβουλος Αντωνία Παπαδάκη πρότεινε στους συμμετέχοντες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο χώρο της βιβλιοθήκης με τη συνεργασία και των άλλων εκπαιδευτικών.

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Συνάντηση υπ. καθηγητών σχ. βιβλιοθηκών Ν. Πέλλας στο ΓΕΛ Σκύδρας


Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φιλολόγων του Ν. Πέλλας
Αντωνία Παπαδάκη και Ιωάννης Γκανάκας,
στο πλαίσιο των καθηκόντων τους ως
Σχολικών Συμβούλων γενικής παιδαγωγικής ευθύνης,
διοργανώνουν μια ενημερωτική συνάντηση για τους
υπευθύνους των σχολικών βιβλιοθηκών των σχολείων,
στα οποία έχουν την παιδαγωγική καθοδήγηση,
την Τρίτη 22 Ιουνίου 2010 και ώρα 12.00-14.00
στη σχολική βιβλιοθήκη του ΓΕΛ Σκλυδρας.
Θέμα της συνάντησης είναι:
"Η αξιοποίηση των σχολικών βιβλιοθηκών
στη διδακτική πράξη".

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ημερίδα για το Λουδία

Tο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) Γιαννιτσών σε συνεργασία με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πέλλας διοργανώνει ημερίδα με θέμα: «Ο Υγροβιότοπος του Λουδία και η Συμβολή του στην Αειφόρο Τοπική Ανάπτυξη». Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχιακού Μεγάρου την Τετάρτη 9 Ιουνίου και ώρα 18:00 μ.μ. – 20:30 μ.μ.
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να συμμετάσχουν, να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι την Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010, συμπληρώνοντας την αίτηση που έχει αποσταλεί στα σχολεία με σχετικό e-mail. Το πρόγραμμα της ημερίδας φαίνεται παρακάτω :


Τετάρτη απόγευμα (9/6/2010)
18.00 – 18:30 Εγγραφές
18.30 – 18.45 Χαιρετισμοί
18.45 – 19.00 «Λουδίας το Ποτάμι μας. Ποτάμι ή Αποστραγγιστικό Κανάλι;» Απολογισμός του Προγράμματος του ΚΠΕ Γιαννιτσών, Βυρώζη Βασιλική, Χημικός M.Sc., Υπεύθυνη ΚΠΕ Γιαννιτσών
19:00 – 19.15 «Ο Λουδίας ποταμός: ένα εξαιρετικό εργαλείο εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης» Κατράνα Εύα-Βιολόγος, M.Sc. Περιβαλλοντικής Βιολογίας, Φορέας Διαχείρισης Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα”
19:15 – 19.30 «Η Ορνιθοπανίδα του Λουδία» Κουρουζίδης Θεοχάρης, Μέλος Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, Υπ. Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Ημαθίας
19.30 – 19.45 «Ρύπανση των επιφανειακών νερών» Βουτσά Δήμητρα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εργαστήριο Ελέγχου Ρύπανσης Περιβάλλοντος, Τμήμα Χημείας, ΑΠΘ.
19.45 – 20:00 «Από την εταιρική κοινωνική ευθύνη στην ατομική ευθύνη με στόχο την Αειφορία» Μπιμπίτσος Χρήστος Περιβαλλοντολόγος M.Sc. –M.B.A., Στέλεχος Δ/νσης Περιβάλλοντος Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πέλλας
20.00 – 20.15 «Ναυταθλητισμός και Περιβάλλον» Θωμαΐδης Νικόλαος, Έφορος Κωπηλασίας Ναυτικού Ομίλου Γιαννιτσών
20.15-20.30 «Προτάσεις του Δήμου Γιαννιτσών για την Αξιοποίηση του χώρου του Λουδία στην Περιοχή Μηδέν» Παπαδοπούλου Κυριακή, Γεωπόνος, Προϊσταμένη τμήματος Περιβάλλοντος και Πρασίνου Δήμου Γιαννιτσών
20.30-21.00 Συζήτηση

Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Δημιουργία video και παρουσιάσεων με χρήση πολυμέσων”

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πέλλας
– Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,
διοργανώνει 3ωρο σεμινάριο με τίτλο
«Δημιουργία video και παρουσιάσεων με χρήση πολυμέσων».
Το Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο χώρο
της Σχολικής Βιβλιοθήκης του 1ου ΕΠΑΛ Γιαννιτσών,
στις 23/3/2010, ημέρα Τρίτη από 15.00 έως 18.00 μ.μ
Τo επιμορφωτικό σεμινάριο θα παρακολουθήσουν
έως 25 εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πέλλας
κατά προτεραιότητα όσοι υλοποιούν πρόγραμμα Π.Ε.
Η υποβολή αίτησης συμμετοχής στο σεμινάριο προς
τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, ηλεκτρονικά
στη διεύθυνση perekp@dide.pel.sch.gr
ή με fax στο 23810 26414 έως τις 10/03/10.